Swapbox - tai toks dalykas, kurį yra išbandžiusi ne viena. Šioje veikloje susipina dvi itin daug džiaugsmo suteikiančios veiklos - dovanėlių ieškojimas ir jų gavimas. Šįkart šią veiklą išbandžiau su Dovile, štai ką gavau!










1. Kosmetinė




Žaisminga. Talpi. Graži. Šie trys žodžiai apibūdina iš Dovilės gautą kosmetinę. Smagu buvo gauti ne tik kosmetikos priemonių, bet ir kosmetinę joms susidėti. Šita yra ganėtinai talpi susidėti smulkiems daikteliams, itin gaivi, tad tikrai bus naudojama dar ne kartą.


2. Maskuoklis




Nors pati prašiau maskuoklio, bet šio nenaudosiu, nebent tik vasarą. Tiesiog netiko spalva, ji man per daug oranžinė, tad nusėja veidą tamsiomis dėmelėmis. Galbūt jis tik naudoti, kai įdegsiu ir oda taps rusvesnė, bet dabar pasiliksiu jį vėlesniam laikui.



3. Skysti lūpų dažai





Maybelline produktai tikrai laikomi aukštos kokybės, todėl labai apsidžiaugiau radusi juos ir savo siuntinuke. Šiek tiek išgąsdino spalva - ji ryškiai rožinė, kone neoninė, o aš nesu mėgėja vaikščioti ryškiomis lūpomis. Visgi problema buvo labai lengvai išspręsta - užtepus truputį priemonės ir ją išsklaidžius lūpos labai gražiai pasidengia rausva spalva ir ji nebūna labai ryški.


4. Akių šešėlių paletė




Šia priemone džiaugiausi turbūt labiausiai. Jau seniai man reikėjo akių šešėlių, tad gavusi labai apsidžiaugiau. Dar labiau nustebau jų pigmentacija - vos prilietus pirštu ant jų liko ryški, pigmentuota spalva. Spalvos idealiai tinkančios mano rudoms akims (daugelyje šešėlių galima rasti raudonų, mėlynų, žalių šešėlių, jie man netinka). Labai ačiū, Dovile! 


5. Vonios druska




Labai reikalingas dalykėlis! Jau seniai norėjau išbandyti kažką panašaus, o dabar, kai neseniai įsigyjau kokybišką vonios bombą, gavau ir duoskos! Dovile, dabar manęs laukia kelios savaitės lepinimosi :D. Ji žalia, viena mėgstamiausių mano spalvų, tad su pasimėgavimu lauksiu, kada galėsiu išbandyti.


6. Juoda nulupama veido kaukė




Manau nerastume nei vieno, kuris nebūtų girdėjęs apie "juodukę". Pati taip pat labai norėjau ją išbandyti, tad labai nudžiugau ją radusi siuntinuke. Tiesa, pirmąkart jos tinkamai panaudoti nepavyko - ši nutekėjo ir nesustingo. Turbūt buvau pati kalta, nes gerai nenusausinau veido, o ir kantrybės pritrūko. Bet Dovilė atsiuntė tokį kiekį kaukės, kad tikrai užteks dar ne vienoms maudynėms ir aš tikiu, kad galiausiai man pasiseks. :)

7. Makiažo kempinėlė




Beauty blender taip pat buvo mano norų sąraše. Tiesiog ne per seniausiai įsigijau šepetėlius, panorau ir kempinėlės. Dovilė man atsiuntė "grybuko" formos - nors nesu bandžiusi lašelio, bet ši forma man atrodo patogesnė. Yra už kur suimti, o galas plokščias ir idealiai tinka tapšnoti. Jau pasidengiau ja veidą ir galiu teikti, kad pavyko daug geriau. Ačiū!


8. Šešėlių ir liner'io rinkinys




Tikrai nsutebau gavusi šią priemonę. Ji atrodo taip skoningai, brandžiai, dūminis makiažas išvis yra labai moteriškas. Kažkada šeštoje klasėje bendraklasė man buvo apvedusi akis eye liner'iu, bet man netiko. Turėdama dideles akis taip jas tik sumažinau. Tačiau praėjo jau ketveri metai ir aš tai galėsiu išbandyti dar kartą! O dūminis makiažas man asocijavosi su pilka - juoda spalvomis, o šiame radau violetinę! Nustebau, bet džiaugiuosi. Labai.

9. Bronzatas




Neseniai pradėjau domėtis ir kontūravimu. Iš senesnio swap'o buvau gavusi kontūravimo rinkinį, jis nebuvo itin geros kokybės, bet pradžiamokslei tiko. Dabar labai džiaugiuosi gavusi garsios ir geros kompanijos priemonę. Dar nebandžiau, bet spalva atrdodo švelni, ypač man, nes esu šviesiaodė. Kai tik reikės kur pasipuošti iškart išbandysiu!


10. Skaistalai




Ir paskutinė priemonė siuntinuke - skaistalai. Šiuo metu naudojau mamos, tad labai smagu turėti nuosavą. Catrice firma man labai patinka, tad labai smagu bus išbandyti ir šią priemonę. Spalva švelniai rasuva, gaivi, tad tikrai bus naudojama. Dabar turiu viską, ko reikia kontūravimui, ko daugiau gali norėti?


Štai mano makiažas su keliomis priemonėmis

(Ššešėliai (kūno spalvos ir pilki), lūpų dažai ir žinoma, kempinėlė)



Labai dėkoju Dovilei už galimybę apsikeisti siuntinukais ir taip taikliai pataikytas priemones. Viskas labai patiko ir niekas nenuvylė! AČIŪ

Ką gavo Dovilė galite rasti čia.

2 komentarai:

  1. Labai fainos dovanėlės! Ta šešėlių paletė tai kažkas tokio. ♥

    AtsakytiPanaikinti
  2. AAAAA, pagaliau prisėdau normaliai perskaityt Tavo atsiliepimus. ♥

    Nu žiauriai faina, kad viskas patiko. Kroviau viską ir reikalingo, ir nereikalingo, ir būtino, ir antrinio.. Tai žodžiu, smagu, kad pataikiau. O MAC kosmetinė tikiuos, laikys ilgai.

    Ačiū ir nėr už ką. ♥
    _
    http://peroksidine.lt

    AtsakytiPanaikinti